Stáhnout PDF

Obchodní případy


Obsahem je kompletně zpracovaná obchodní problematika: zpracování prvotních dokladů, provozních přehledů a výsledných rozborů v IS IMES bez nutnosti vedení jakýchkoli vedlejších evidencí. Systém je maximálně přizpůsoben pro všechny profese – od obchodních manažerů, přes konečnou obsluhu vystavující prvotní doklady, až po management.

Cyklus pořízení prvotních a navazujících dokladů a tisky partnerských dokumentů

  • Přijatá poptávka – tisk cenové nabídky
  • Přijatá objednávka
  • Vystavená objednávka
  • - automatické zpracování na základě zapsané přijaté objednávky
    - ruční pořízení v případě nákupu na sklad
  • Příjemka skladová
  • - nabídkou dat vystavené objednávky (dle dodacích listů)
    - možnost příjmu na sklad v rozpisu hlavní stroj a příslušenství podle objednávky nebo s volitelným sumováním řádků příslušenství na hlavní stroj
  • Faktura přijatá – se současnou likvidací skladových příjemek
  • Faktura vystavená s automatickým vyskladněním ze skladu – nabídkou dat z přijaté objednávky
  • - volitelně na partnera prodejce nebo konečného odběratele (při zachování rozborů dle prodejců)
    - s možností využití všech druhů slev a různých způsobů jejich tisku
    Reklamace
  • řeší reklamované fakturované služby nebo vratky výrobků či zboží z důvodů reklamace - obsahuje např. tyto možnosti: oprava faktury, náhrada původní reklamované fakturované položky novou, …..







  • Využívané obecné vlastnosti systému v oblasti nákupu a prodeje strojů
  • práce v cizích měnách a tisku dokladů v cizích jazycích
  • propracované ceníky nákupních a prodejních cen (různé hladiny cen a slev dle skupin položek a cenových skupin partnerů) s jejich automatickou tvorbou příjmem od dodavatelů
  • automatizované zpracování prvotních dokladů na základě dat z jiných dokladů
  • široké možnosti filtrování a skupinování v přehledech
  • uživatelské seskupení všech potřebných výstupů pro konkrétní obsluhu (manažera) do modulu Manažer














  • Slevy přirážky a náklady pořízení
  • vícestupňový systém slev, např. sleva z ceny + rabat pro prodejce, výpočet obchodní marže
  • výpočet a rozvrh slev popř. nákladů na pořízení a jejich přímé promítnutí do fakturačních položek







  • Obalové konto
  • automatické generování výdeje obalů a to i více druhů
  • automatické sledování obalového konta dle zákazníka s tiskem na faktuře






  • Výstupy formou přehledů, rozborů a sestav – příklady
  • Přehled životního cyklu zakázky
  • - v jednom přehledu je kompletní informace souhrnná i detailní od informací z objednávek až po všechny typy prvotních účetních dokladů (příjemky, dodací listy, faktury přijaté, vystavené), stav pohledávek a závazků i komplexní sumární informace o výsledné ziskovosti
  • Přehled tržeb a marží podle partnerů (a jejich skupin) a položek (a jejich skupin)
  • Sestavy nákupy-prodeje – od detailních až po sumáře za skupiny prodejců a položek v různých formách třídění
  • Rozbory tržeb a prodejů v časových řadách, doplněné grafy (dle prodejců, skupin prodejců, položek a skupin položek)

Máte zájem? Kontaktujte nás


Adresa společnosti

logo
SOFTWARE OK Příbram, s.r.o.
tř. Kpt. Olesinského 43
261 01 Příbram II
E-mail
hotline@softok.cz
Najděte nás na Facebooku
Načítám, prosím vydržte...